Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Sonntag, 17. Oktober 2010

...Sylvester...

Ich habe wieder eine neue Kette gemacht, und die gefählt mir besonderst gut! Ich stelle mir eine Lady in  schlichten, schwarzen Kleid vor, mit einen tollen Hut. Und dann die Kette und das Armband... Genial!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

W koncu znalazlam czas na moje Hobby i zrobilam nowy naszyjnik z bransoleta i kolczykami. Bardzo mi sie ten zestaw podoba. Mam wizje... czarna obcisla sukienka, prosta, bez zadnych dodatków, z duzym dekoltem...moze kapelusz... rekawiczki... GENIALNIE!!! Co nie?

Keine Kommentare: