Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Montag, 17. Januar 2011

Ringe...ringe... Kólka, kóleczka...

Die Ringe und Kugeln habe ich gehäckelt, und mit Metallpanzerkette verbunden.............................................

Kólka i kóleczki sa zrobione na szydelku, polaczone metalowym lancuszkiem.

1 Kommentar:

grahasil hat gesagt…

Śliczna biżuteria.
Podjęłam pierwszą próbę zrobienia choć niewielkiego łańcuszka ale marnie mi wychodzi. Jednak nie poddaje się, gdy skończę obecną pracę na drutach podejmę naukę ponownie.
Pozdrawiam :)