Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Sonntag, 26. Juni 2011

Soutache in naturtönen / Sutasz w naturalnych kolorach

Sooooo, jetzt hatt mich der "Wurm" gepackt, und bin schon richtig süchtig.... Meine Bekante möchte was in naturtönen, und ich möchte 3 Set´s zum Auswahl machen.  Das ist das Set Nr 1., mit braunen Achatsteinen. Hatt lange gedauert, aber ich kann leider nur Nacht arbeiten. Egal. Es macht richtig spass!!!
Goraczka pracy mnie pochlonela i dziergam sutasz z namietnoscia. Moja znajoma zazyczyla sobie komplet w naturalnych kolorach i chce jej zrobic 3 komplety do wyboru. To jest komplet Nr 1. z brazowymi kamieniami Achatu.  Troche dlugo to trwalo, poniewaz na moje Hobby mam czas tylko noca, ale nic nie szkodzi. Bardzo mi sie to zajecie podoba!

6 Kommentare:

Uschi hat gesagt…

So toll!! Richtig Antik.
LG Uschi

ystin hat gesagt…

bardzo elegancki komplet!- super robisz to obramowanie koralikowe na kamieniu sam sutasz czasem wychodzi tu nierówno- super pomysł1

Perlenzauberin hat gesagt…

Du gibst gleich richtig Gas! Respekt und wunderschön geworden!!!!!!!

Girasole hat gesagt…

Das sieht wunderschön aus. Da bin ich schon gespannt auf die nächsten.

Perlen und Pinsel hat gesagt…

Bin schwer beeindruckt!!! Wenn es deine Bekannte nicht nimmt, stelle ich mich hiermit zur Verfügung :-)

niw@ hat gesagt…

Nie no... prace mnie POWALIŁY !!!!!!
Są nieziemskie i cudowne!
Fotki rewelacja!!!
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie, bo dzięki temu tu trafiłam :)