Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Mittwoch, 27. Juli 2011

Soutache in naturtönen Nr 2 / Sutasz w naturalnych kolorach Nr 2

Ich habe es  mir soooo viel vorgenommen... habe leider keine Zeit es durchzuziehen... Erst jetzt habe ich das zweite Set fertig... Wann ich den dritten vertig machen kann???... Ich freue mich auf mein Urlaub!
Tyle chcialam zdzialac... niestety brakuje mi czasu i dopiero teraz skonczylam komplet Nr 2... Kiedy bede mogla zabrac sie za trzeci?  Juz sie ciesze na mój urlop!

9 Kommentare:

Girasole hat gesagt…

Das ist wunderschön und sieht sehr edel aus.
LG Petra

douma hat gesagt…

Świetny komplet, coraz bardziej zaczyna mi się podobać 'sutaszowanie' ;)

pierdruty hat gesagt…

Ciekawy naszyjnik. Sutasz to wdzięczny materiał :)

Uschi hat gesagt…

Einfach genial !!
LG Uschi

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! hat gesagt…

Wunderschöne Arbeit!Wunderschöne Farben!

Monica hat gesagt…

Fantastico!!!!!!!!

boniusia hat gesagt…

cudowny i sutasz i pleciona biżuteria z koralików... jestem godna podziwu bo piękne!

bieta hat gesagt…

przepiękny komplet sutaszowy,jestem nim zachwycona:)
pozdrawiam

steufel hat gesagt…

Wow - fantastisch!