Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Freitag, 23. September 2011

Hobby Künstler Austellung / Wystawa hobbystów.

Es dauert nicht mehr  lange, (nur noch 6 Wochen!!!) und es findet die erste Hobbykunstler Ausstellung in meinen Stadt statt!!! Ich bin schon sehr aufgeregt, da die Organisation mir schon schafflose Nächte bereitet. Es haben sich 25 Hobby künstler aus der Region angemeldet. Es wird grosse Vielfalt geboten: Holz, Filz, Aquarel, Acryl, Märchenwolle, Venezianische Masken, Flaschen veredlung, aber auch Strohschuhen. Ich freue mich schon riesig, und kann kaum erwarten!!!
Juz niedlugo (pozostalo juz tylko 6 tygodni!!!) i odbedzie sie pierwsza  wystawa hobbystów w moim miasteczku. Juz jestem bardzo zdenerwowana, poniewaz organizacja przyprawia mi troche nieprzespane nocki, ale z drugiej strony juz nie moge sie doczekac!!! Zapisalo sie 25 wystawców, którzy zaprezetuja szeroka game rekodziela artystycznego: wyroby i dekoracja z drewna, filcu, obrazy w acrylu, produkty z "bajkowej welny", maski wenecjanskie, dekoracja butelek, ale równiez buty ze slomy. Jestem juz baaaardzo ciekawa!!!

4 Kommentare:

ystin hat gesagt…

Joasiu, trzymam kciuki!!! i mam nadzieje, że nam wszystko pięknie obfotografujesz i opiszesz jak już będzie po, i dojdziesz do siebie po tej całej imprezie!!

Uschi hat gesagt…

Ja super, wenn es zeitlich klappt, besuche ich dich. Ich freu mich !!
LG Uschi

boniusia hat gesagt…

i pewnie Twoje cuda tam będą... szkoda, że to tak daleko...

Kamoni hat gesagt…

Twoje prace są cudne na pewno będzie wspaniale,czekam na recenzje:)