Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Dienstag, 11. Oktober 2011

4000 Besucher!!! / 4000 odwiedzajacych!!!

 Bin  Euch soooo dankbar!!! Gerade habe ich nachgeschaut, und es sind tatsächlich 4000 Besucher auf meine Seite schon  gewesen!!! Ich bin gerade in eine intensive Vorbereitungsfase für die Hobbykünstler Ausstellung, und habe wenig Zeit für neue Werke. Kleines bischen verrate ich aber...
 Az mi sie wierzyc nie chce, ale juz 4000 osób odwiedzilo moja strone!!! Bardzo Wam serdecznie dziekuje!!!
Przygotowuje sie do wystawy hobbystów i niestety nie mam zbyt wiele czasu na nowe wyroby, ale zdradze Wam kawalek lancucha, nad którym pracuje...

2 Kommentare:

boniusia hat gesagt…

wow! na pewno będzie cudowny bo same piękne rzeczy tu pokazujesz... życze powodzenia i liczę, że po skończeniu całości pokarzesz to cudo na blogu. Pozdrawiam cieplutko!

bieta hat gesagt…

kolejne cudeńko powstaje,już jestem ciekawa efektu końcowego:)))
pozdrawiam