Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Sonntag, 30. Oktober 2011

Offenburger Tageblatt / Artykól w najwiekszej lokalnej gazecie.

.... Die grösste lokale Zeitung hatt einen Artikel über die Ausstellung  veröffentlicht! Ich freue mich, wie ein kleines Kind!!!!
 Najwieksza lokalna gazeta wstawila artykól o organizowanej wystawie. Ciesze sie jak male dziecko!!!

8 Kommentare:

boniusia hat gesagt…

powodzenia!

Uschi hat gesagt…

Da kannst du auch mächtig stolz sein !!!!!
....und ich bin stolz daß du in meinem Forum bist.
LG Uschi

grahasil hat gesagt…

Gratuluję i życzę powodzenia :)

ystin hat gesagt…

no i pięknie! trzymam kciuki i czekam na relcję!

pierdruty hat gesagt…

Gratulacje i powodzenia :)

Über Silke hat gesagt…

Gratuluję i powodzenia.
Das freut mich für Dich!

Paillette hat gesagt…

Asiu, moje serdeczne gratulacje. Miałam swoją skromną wystaqe w szkole, w której uczę, emocje ogromne więc chyba wiem jak sie czujesz :) pozdrawiam

Iris Salewski hat gesagt…

Das kann ich gut verstehen!
Das freut uns doch alle, wenn wir öffentlich gelobt werden.
Gratuliere!
Du kannst wirklich stolz auf Dein Können sein.
LG Iris