Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Samstag, 14. April 2012

Interview in Beads Perles / Wywiad w Beads Perles


Ich bin sehr stolz und prahle!!! Arantxa von Beads Perles hatt mich nach  einen  Interview gefragt!!! Ich fühle mich sehr, sehr geehrt!!!

http://beads-perles.blogspot.de/2012/04/perlenketten.html 

Jestem bardzo, bardzo dumna i sie chwale!!! Arantxa z bloga Beads Perles zapytala mnie, czy nie mam ochoty na wywiad. Czuje sie bardzo zaszczycona!!!