Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Montag, 10. Dezember 2012

Perlen Poesie‏, Dezember Ausgabe / Perlen Poesie‏, grudniowe wydanie.

 
­Ich bin soooo aufgergt!!! Ich habe gerade eine Bestätigung erhalten, dass die Einleitung von meiner "Greta Garbo" Kette in ­der renommierten Zeitschrift "Perlen Poesie" erscheint! Ich kann es kaum erwarten, es mit meinen eigenen Augen anzuschauen!!!
Jestem taaaaaaka szczesliwa!!! Wlasnie dostalam potwierdzenie, ze mój naszyjnik "Greta Garbo", wraz z calym opisem i instrukcja, ukaze sie w grudniowym wydaniu "Perlen Poesie"!!! Juz nie moge sie doczekac, az na wlasne oczy zobacze!!!
 

5 Kommentare:

Kamoni hat gesagt…

Gratulacje i powodzeni w dalszej pracy.Pozdrawiam:)

ystin hat gesagt…

Rewelacja- Super! no i wielkie gratulacje!!

Monica hat gesagt…

Congratulazioni Joanna, la tua collana è fantastica!!!
Bravissima
Un abbraccio
Monica

Carl hat gesagt…

Wonderful! Heartfelt congratulations!
Carl

Weronika hat gesagt…

Ale rewelacyjna nowina! Będe wygladac w empiku nowego numeru;)