Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Mittwoch, 6. Februar 2013

19999 Besucher!!! 19999 Odwiedzajacych!!!

Es ist toll! Ich schaute  gerade auf meinem Blog  und wollte meinen Augen nicht glauben!!! 19.999 Besucher! Es ist ein guter Zeitpunkt, um  mein Projekt in der Zeitschrift Perlen Poesie zu zeigen.

Az mi sie wierzyc nie chce! Wlasnie weszlam na mój blog i patrze, a tu 19999 odwiedzajacych!!! To odpowiedni moment, aby pochwalic sie moim projektem w czasopismie Perlen Poesie.

3 Kommentare:

ystin hat gesagt…

Brawo podwójnie!

Carl hat gesagt…

Gratulation! Ich freue mich sehr fuer Dich!
Liebe Gruesse
Carl

Lore Art hat gesagt…

Wpadłam ostatnio an pomysł połączenia kwiatów z organzy z sutaszem- tyle tylko, że nie umiem tworzyć w sutaszu (jeszcze :D) i musiałam odłożyć ten pomysł na półkę, a tu proszę! ;)