Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Donnerstag, 7. März 2013

Satin Blumen / Jedwabne kwiatki.


Eine Frau wünscht sich Satin Blumen mit Soutache Elementen. Die sollten als Brosche, aber auch als Haardeckoration  dienen.  Für mich war das nicht ganz einfach, da ich die Materialien in gewünschten Farben gar nicht habe. (­dunkel blau und dunkelgrün)
Pewna pani zazyczyla sobie jedwabne kwiaty z elementami sutaszu. Kwiaty maja slózyc jako broszki, ale równiez jako spinki do wlosów.  Dla mnie bylo to wyzwanie, poniewaz nie posiadam zadnych materialów w upragnionych kolorach. (ciemny niebieski i ciemny zielony)
 
Ich habe mich sehr gefreut, dass ich ­als zusätzliche Farbe,Champagnerfarbe und schwarz verwenden dürfte!  Ich hoffe jetzt nur, das es der Kundin gefallen wird!!!
Bardzo mnie ucieszylo, ze moglam jako dodatkowe kolory uzyc perel w kolorze kosci sloniowej i czarnych. Mam teraz nadzieje, ze klientce bedzie sie podobalo. .
 
 

5 Kommentare:

Carl hat gesagt…

Die Satinblumen sind dir ganz toll gelungen, sie sehen prachtvoll aus! Ich bin sicher, dass sie deiner Kundin sehr gefallen werden.
Liebe Gruesse
Carl

Uschi hat gesagt…

Die gefallen deiner Kundin bestimmt !
Mir aber auch, ich wüsste nur nicht wann ich sie tragen sollte.

ystin hat gesagt…

Piękne! klientka na pewno będzie zdowolona!

Wiola J. Sutasz (soutache) hat gesagt…

Zielona jest piękna, taka tajemnnicza i magiczna :) pozdrawiam

Myszaki hat gesagt…

mają coś w sobie - taką szlachetność, podobają mi się
monika