Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Mittwoch, 22. Mai 2013

Sinderella´s Traum / Marzenie Kopciuszka.

...ich weiß, sehr märchenhaft... ein bisschen kitschig... aber es gefällt mir!!! Vielleicht, weil das Wetter so mies ist, sehr deprämiert und schläfrig...
...wiem... bajkowo... jarmarkowo... ale mi sie podoba!!! Moze dlatego, ze pogoda jest taka fatalna i dolujaca...
 
Die Swarovski Steinen, lachsfarbig, sind in Wirklichkeit sehr glänzend, nicht so dunkel, wie auf den Bildern ... leider kriege ich es nicht hin ...
Lososiowe krysztalki Swarovski sa w rzeczywistosci bardzo blyszczace, nie takie ciemne jak na zdjeciach. Niestety nie potrafie tego "przekazac"...
 
... Selbst ist die Frau!!! Ich habe für meine überdimensionale ­Figur etwas genäht, und das es nicht so langweilig wirken kann, habe ich noch eine Brosche dazu gemacht, die man mit Druckknöpfen befestigen kann. Das Muster (die Mitte) ist ähnlich, wie das, was ich vor Kurzem für eine Dame für den Umhang gemacht habe.
Z cyklu "samoróbek". Uszylam sobie "cos", na moja ponadgabarytowa figurke. Zeby nie bylo za nudno, zrobilam broszke, która mozna dolaczyc na zatrzaski. Srodkowy schemat jest podobny do tego, który zrobilam dla klientki  do peleryny jakis czas temu.
 

2 Kommentare:

Carl hat gesagt…

Hallo liebe Joanna,
Beide Schmuckstuecke sind sehr edel ausgefallen. Das Collier ist farblich sehr interessant, und die Brosche pure Eleganz.
Liebe Gruesse
Carl

Ewelina hat gesagt…

Cześć Asiu! Trafiłam tutaj przypadkiem chodząc sobie od bloga do bloga. Oglądając Twoje prace zatkało mnie! Co jedna to piękniejsza! Szczęki zbieram z podłogi! Czapki z głów! Cuda tworzysz! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie!