Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Donnerstag, 1. Mai 2014

Ukrainischer Zick Zack / Ukrainski zygzak.

Das ist meine Osterferien Arbeit. Ich weiss... ich weiss... Der Frühling ist da, es ist grün und frühlich Draußen und ich? ... ich bin schon wieder an meinen dunklen, traurigen Farbtönen hängengeblieben...
To jest moja Swiateczno-urlopowa praca.  Wiem... wiem... Jest wiosna, za oknem zielono i kwitnaco, a ja? A ja znowu uzywam moich ciemnych, smutnych kolorów...
Das Muster hat mich schon sehr lange fasziniert. Ich habe so eine ähnliche Kette hier vor ca. 2 Jahren gesehen. Da ich keine original Vorlage habe, habe ich meine Kette in einer  vereinfachten Form gefädelt.
Tym wzorem zafascynowana bylam juz od bardzo dawna. Podobny naszyjnik zobaczylam juz ok. 2 lata temu tutaj. Niestety nie posiadam oryginalnego planu, wiec mój naszyjnik wyplotlam w uproszczonej formie.


1 Kommentar:

OxiGra hat gesagt…

Nie zgadzam się! Czarne nie jest smutne, czarne jest niezwykle eleganckie i piękne tym bardziej w TAKIM wykonaniu!